čtvrtek 7. listopadu 2013

ASP .NET MVC - hostování webové aplikace v konzolové aplikaci

Pojďme se podívat zase na jeden problém z vývojářského života. Máme svůj vlastní klient - server systém a server nám běží jako služba ve windows nebo jako konzolová aplikace. Jedná se o náš vlastní server. Tento server má přístup do SQL a data zpřístupňuje pro klienty pomocí webových služeb. Protože dotazy na některá data jsou časově náročné, server si udržuje vlastní cache.

Já bych potřeboval do tohoto serveru přidat další modul (dll), který se při startu zavede pomocí MEF. Já bych potřeboval, aby tento modul poskytoval webovou aplikaci ASP .NET MVC - Razor. Myslel jsem si, že to nebude vůbec žádný problém, protože já již umím hostovat MVC Web API. K tomu se používá třída
HttpSelfHostServer
Tutorial o ASP .NET Self hosting WebAPI

Hostování Web API mám vyzkoušené a funguje bez problému, tak jsem zkoušel také nahostovat webovou aplikaci která hostuje MVC stránky s enginem Razor.

Řešení jsem prozatím nenašel, berte to špíše jako položenou otázku a sběr informací.

Jedna možnost je použití knihovny RazorEngine. Pokud se chcete vyhnout neoficiálním knihovnám třetích stran, pojďme ještě hledat dál.

Dále je možné hostovat webovou aplikaci pomocí

IIS 7.0 Hostable Web Core

Žádné komentáře: